Átlátható, egyszerű kezelőfelület, ahol ingatlan nyilvántartás és az összes többi ingatlanközvetítői feladat elvégezhető

Az ingatlan nyilvántartó rendszerünk fejlesztése -az ingatlanközvetítés alapjait és a technikai fejlődést követve-, egyszerű és jogszerű megoldások kialakítására törekszik. Ezt szem előtt tartva ingatlanirodai BackOffice és FrontOffice rendszerünk felhasználói gyors és automatizált megoldásokkal dolgozhatnak, mellyel jelentős időt takaríthatnak meg:

Átlátható, egyszerű kezelőfelület
  • jól felépített menüsorok
  • jól áttekinthető kezelőfelület
  • egymásra épülő, BackOffice és FrontOffice megoldások
  • adatkezelési és pénzmosási feladatok teljesítésére vonatkozó lehetőségek
  • beépített automatizált értékesítést segítő folyamatok, mint hirdetés kiemelés, hirdetésfigyelő, automatikus hírlevélküldő, automatikus adatkezelés, statisztikai modulok, stb.
  • hitelesség és visszanézhető értékesítési folyamatok -napló értesítő rendszer segítségével a megbízható és etikus ingatlanközvetítés érdekében.

 

Mindezt mobil munkakörnyezetben használhatja, nagyfokú adatbiztonság mellett.

Az ingatlan-nyilvántartó szoftver egy "felhő" alapú szolgáltatás. Bármikor, bárhonnan alkalmazható internet elérhetőség mellett, bármilyen böngésző segítségével: irodai környezeten vagy otthonról, de akár okos telefonról is. Az ingatlan nyilvántartó rendszer és adatbázisai biztonságos szerverparkban működnek, folyamatos biztonsági mentésekkel garantáljuk a folyamatos működést.

A MIOSZ ingatlan BackOffice (ingatlan nyilvántartó rendszer) általános működését irodai elvárásaidra alakíthatod, a vállalkozásod ügyviteli elveinek megfelelően, melyet valamennyi munkatársadnak egyéni jogosultsági körökkel tudsz biztosítani, pozicionálni.

Ingatlanadatbázis kezelés

Ingatlan adatbázisát listába rendezve praktikus megoldásokkal kezelheti az ingatlanait. Indíthat gyors adatlekérést, módosítást, hirdetés kiemelést, vagy nyomtathat információs adatlapot is.

Az ingatlan adatlapja könnyen áttekinthető, az ingatlanhoz tartozó minden információ egy helyen tárolható, mely a későbbiekben is gyorsan hozzáférhető visszatekintést tesz lehetővé.

Ingatlan nyilvántartó szoftverünk a törvényi előírások jelentős részéhez technikai és jogi megoldásokat biztosít (könyvvitel, pénzmosási törvény, GDPR, elektronikus szerződéskötés), adatait a jogszabályokban meghatározott ideig és előírások szerint elektronikus úton tároljuk.

Több fős ingatlanirodáknak is számos hasznos megoldást nyújtunk a munkatársak önálló munkafelületének biztosításával, ahol a referensek a saját ingatlan adatbázisukat saját munkafelületen tudják menedzselni, nem publikus adataik biztonságos kezelése mellett.

Valamennyi ingatlantípushoz specifikus adatlapok tartoznak, ezáltal tökéletesen párosíthatja az ingatlanokat kereső ügyfelek igényeivel.

A MIOSZ ingatlan nyilvántartó rendszer a hatékony ingatlanértékesítés alapja, az ingatlanközvetítők ingatlan adatbázisának és hirdetési oldalakra történő áttöltésének gyors, okos, jogszerű technikai hátterét biztosítja, ezáltal az ingatlanmenedzselés kevesebb időt vesz el.

Ingatlan megosztás

Az értékesítés egy hatékony megoldása, az együttműködés ingatlanközvetítő kollégákkal. Ebben segítenek a MIOSZ ingatlan nyilvántartó szoftver ingatlanmegosztó funkciói, mind a keresztértékesítés, de akár a kereszthirdetés esetében is.

A jogszerű adattovábbítás és a sikeres gyors együttműködés feltételeit okos, automatizált technikai háttérrel biztosítjuk.

Elektronikus szerződés lehetősége, bármely MIOSZ ingatlanközvetítő partnerrel, 1 perces beállítás segítségével, az ingatlanok megosztását azonnal elérhetővé teszi Önnek, legyen szó teljes ingatlan adatbázisról, vagy csak egy részleges adatbázis megosztásról, de akár egyetlen ingatlan megosztásáról.

Hirdetésáttöltés

Az adatbázis felépítése mellett ingatlan nyilvántartó rendszerünk alkalmas arra is, hogy az országos ingatlanhirdetési portálokra áttöltse az ingatlanjait, esetleg megszokott admin-felület esetén (Házbank, Ingatlanforrás, Ingatlanszoftver, stb.) akár importként fogadjuk az elektronikusan küldött ingatlan-adatbázisát.

Azt valljuk, hogy több jól felépített és jól strukturált hirdetési portált érdemes használni az értékesítési folyamatban, amelyek nézettsége valóban érdeklődőket hoz, nem jó stratégia, csak egyetlen hirdetési felületre alapozni a marketinget!

MIOSZ ADMIN ingatlan nyilvántartó szoftverébe rögzített ingatlanok automatikusan megjelennek az iroda weboldalán, továbbá közel 20 tematikus hirdetési portálra tölthet át, ahová az áttöltés a szinkronkezelő menüben vagy az ingatlan listában egyetlen kattintással ki- vagy bekapcsolható.

Az elektronikus úton küldött és megjelenített ingatlan adatok, minden esetben ellenőrizhetőek, az ingatlan nyilvántartó szoftver (BackOffice) –hirdetés kezelő felületén a megjelenést igazoló linkek segítségével, ahol megtekintheti az áttöltés eredményét, ellenőrizheti a megjelenést. Bárki kérheti a hirdetési oldalakra az áttöltést, de a kedvezményes megjelenés feltétele a MIOSZ tagság.

 

INGATLANKÖZVETÍTŐKNEK TALÁLTUK KI!

EZ TETSZENI FOG!

Kérd tájékoztatónkat!

Újépítésű projektkezelés

A projektkezelés olyan egyszerű, hogy informatikusnak érezheti magát!

A projektkezelés legfontosabb része, hogy egyszer a projekt adatait rögzítjük, majd a projekthez tartozó lakásokat töltjük fel.

Teljes lakáslistát, készültségi szintet, foglalást és értékesítést tud kezelni egyetlen felület segítségével! A feladatok menedzselése így minimális időintervallumban teljesíthető és az ügyfelei a beruházói ügyfélkiszolgálásban részesülhetnek!

 

Ingatlanberuházók figyelem!

Kérje projekt weboldal szolgáltatásunkat vagy keressen profi ingatlanközvetítő kollégáink között, akiket bevonhat az értékesítés folyamatába!

 

Érdeklődök weboldalszolgáltatásra

Érdeklődök projekt weboldalszolgáltatásra

MIOSZ taglista

Etikus ingatlanos taglista

https://www.miosz.hu