Adatkezelési dokumentumok ingatlanközvetítés és ingatlan nyilvántartó szoftver használatával kapcsolatosan!

Ha Ön ingatlanközvetítő vállalkozást vezet, az adatkezeléssel kapcsolatos tájékoztatási kötelezettségének, egyszerű és automatikus lehetőségét biztosítjuk.

Az ügyfelek adatkezelési tájékoztatási kötelezettségének teljesítéséhez a BackOffice „MIOSZ-admin” ingatlanos ügyviteli rendszer alapszolgáltatásként –ún. ”központi adatkezelési dokumentumokat” biztosítunk a törvényi előírásokat figyelembe véve. Azonban az iroda ügyvitele és a kialakított belső szabályrendszerének megfelelően, az adatkezelési kötelezettségek működtetése szabályozható. Ingatlanközvetítői ügyviteli rendszerünk igény esetén automatikusan elvégzi a megfelelő adatkezelési dokumentumok ügyféltípus (megbízó, ingatlankereső, ingatlan referens) szerinti továbbítását.

Az ügyfelekre vonatkozó adatkezelési tájékoztatókat -mindenkori hozzáférésének törvényi előírása miatt-, dokumentumokat megjelenítjük a MIOSZ-admin által biztosított weboldalak láblécében (FrontOffice).

Az ingatlankezelő ügviteli rendszerünk egyszerű hozzáférést biztosít a GDPR rendelet betartására, az érintettek személyes adatai eléréséhez, listázásához, az adatok módosításához, kiegészítéséhez vagy akár az adatok végleges törléséhez megfelelő jogosultság birtokában.

Automatikus adatkezelési dokumentumok

Tagjaink adatkezelés kérdéskörében is kérhetnek jogi tanácsot

https://www.miosz.hu