telefonálás4

„Van úgy, hogy nem az ad el,

aki jobban tud eladni,

hanem aki hamarabb találkozik az ügyféllel!”

 

A telefonálás az ingatlanközvetítői munka egyik legnehezebb, de elengedhetetlen-, és nagyon fontos része. A telefonálás rutinszerű kell, hogy legyen minden értékesítő életében. Ez a tréning abban segít, hogy a meglévő ismereteket újabb ötletekkel gyarapítsuk, sikeres kifogáskezelésekkel gyakoroljuk a telefonos időpont egyeztetést. Előadó: Pacsek János Pacsek Jani profil-kép aki 7 éve tart Értékesítési Tréningeket kis és középvállalkozások-, pénzintézetek-, ingatlanos cégek számára. Helyszín: Budapest 1126 Orbánhegyi út 14. Időtartam: 9.00- 17.00 Lista ár: 17.880 Ft Kérek tájékoztatást!

PROGRAM 1. modul: Időpont egyeztetés (elmélet)
  • Bevezetés
  • Az elutasítások és kudarcok valódi oka és kezelése
  • A 9 leggyakoribb hiba, amit időpont egyeztetésnél elkövetünk
  • Telefonálási forgatókönyv tematikus felépítése
  • Hideg hívás, ajánlásra hívás működő forgatókönyvek bemutatása
  • Sikeres időpont egyeztetés szabályai
  • Gyakorlat: saját szöveg írása
2. modul: Kifogáskezelés
  • Mi a kifogás?
  • Valós és vélt kifogás
  • Honnan tudom kideríteni mikor melyikkel, találkozom? (technika bemutatása)
  • Kifogás kezelés alapvető szabályai
  • Nyugtázás az értékesítő elengedhetetlen fegyvere
  • Összes szóba jöhető kifogás összeírása
  • Összes szóba jöhető kifogás kezelése (működő, kipróbált módszerek)
  • Valós kifogások kezelése
3. modul: Gyakorlás (telefonszimulátorral)

Jövök ! Vélemények az előző előadáson résztvevő ingatlanközvetítő kollégáktól: 

"Nagy önbizalmat adott, sokkal bátrabban fogom felemelni a telefont!"

"Még több gyakorlás - csak Pacsek Jánossal!"

"Jól értelmezhető, gyakorlatias képzést kaptam - jól tudom majd hasznosítani az itt tanultakat!"

"Remek hangulatú, tartalmas tréning volt, sok ilyet!"