1) Ingatlanirodák esetében kötelező "vásárlók könyvét" vagy ahhoz hasonló dokumentációt vezetni?

2) Ugyanaz a szabályozás vonatkozik az egyéni vállalkozóként végzett ingatlanközvetítésre, mint a céges keretek közt folytatottra?

3) Milyen adatvédelmi törvényeknek megfelelniük az ingatlanirodáknak az általuk képviselt eladók/vevők irányába?

(Mennyi ideig és milyen adatot kell tárolniuk? Kérésre el kell-e távolítaniuk az összes, szerződött félről gyűjtött adataikat /fényképek, e-mail címek, telefonszámok, stb.../?) 

4) A szerződés során megadott elérhetőségeket felhasználhatják-e adatbázisépítési célokra úgy, hogy erről semmilyen tájékoztatást nem adtak a megállapodás során (sem szóbeli, sem írásbeli)? (Hírlevélre való automatikus feliratás, stb...)

5) Megbízóként hogyan töröltetheti magát a megbízott közvetítő adatbázisából úgy, hogy véletlenül se tudja visszahelyezni a már levett hirdetést?

6) Mely állami szerv ellenőrizheti adatvédelmi szempontból az ingatlanközvetítőt?