1) Ingatlanirodák esetében kötelező "vásárlók könyvét" vagy ahhoz hasonló dokumentációt vezetni? 2) Ugyanaz a szabályozás vonatkozik az egyéni vállalkozóként végzett ingatlanközvetítésre, mint a céges keretek közt folytatottra? 3) Milyen adatvédelmi törvényeknek megfelelniük az ingatlanirodáknak az általuk képviselt eladók/vevők irányába? (Mennyi ideig és milyen adatot kell tárolniuk? Kérésre el kell-e távolítaniuk az összes, szerződött félről gyűjtött adataikat /fényképek, e-mail címek, telefonszámok, stb.../?) 4) A szerződés során megadott elérhetőségeket felhasználhatják-e adatbázisépítési célokra úgy, hogy erről semmilyen tájékoztatást nem adtak a megállapodás során (sem szóbeli, sem írásbeli)? (Hírlevélre való automatikus feliratás, stb...) 5) Megbízóként hogyan töröltetheti magát a megbízott közvetítő adatbázisából úgy, hogy véletlenül se tudja visszahelyezni a már levett hirdetést? 6) Mely állami szerv ellenőrizheti adatvédelmi szempontból az ingatlanközvetítőt?
https://www.miosz.hu