Ingatlan nyilvántartó és honlapkezelő rendszer Etikusoknak- 5. rész

2024.április 10. (10:00)

Bemutatkozik az „Etikus Admin”
(5. ELŐADÁS)

Megbízási szerződéskötés elektronikus aláírással. Ingatlanmegosztás Etikus ingatlanosok között. „Fordított egyes ingatlanmegosztás” Etikus ingatlanosok között.

Elektronikusan aláírt Megbízási szerződés:

Legújabb fejlesztésünknek köszönhetően módotokban áll a Megbízási szerződést elektronikus formában aláírni. A hitelesítésnek több formája is lehetséges: a digitális toll, az elektronikus hitelesítés, ill. az Ügyfélkapus beazonosítás. Úgy gondoljuk, a jövő az Ügyfélkapus beazonosítás lesz, talán még ebben az évben sikerül is becsatlakoznunk, de addig is maradnak a már említett egyéb hitelesítések. 

  • megmutatjuk, hogy a központilag rögzített Megbízási szerződést hogyan tudd módosítani, vagy újat feltölteni
  • megmutatjuk, hogy az Irodád részére aktivált Megbízási szerződést hogyan tudod elektronikusan hitelesíteni

Az ingatlanmegosztás 3 formája  lehetséges:

  1. Egy adott ingatlan megosztása (két iroda eseti együttműködése esetén) – Ingatlanmegosztó iroda felé indított kérés indításával, elektronikus  szerződéskötéssel
  2. Folyamatos ingatlanmegosztás (két iroda állandó együttműködése esetén) – Ingatlanmegosztó iroda felé kérés indításával, elektronikus szerződéskötéssel
  3. Fordított 1-ingatlanos megosztás - az ingatlan adatlapon másolásra felkínált ingatlan

Az oktatáson megismerheted, hogyan tudsz az „Etikus Admin”-ban egyszerűen és gyorsan együttműködést kialakítani!

Az ingatlanmegosztás a keresztértékesítés elősegítését szolgálja, különösen hasznos lehet:

    • kizárólagos megbízás esetén, melyet mindenképpen teljesítenünk kell
    • rendkívüli értékesítési feltételek esetén
    • üzletkötői portfólió-építés vagy bővítése esetén (pld. zuglói vagy gödöllői családi házak specialistái között) 
    • kisebb portfólió esetén (egy kezdő kolléga is tud kínálatot biztosítani)

Az előadás sorozat részei:

ingyenes előadások Etikusoknak az „Etikus admin” használatáról


2024. március 01. (9:00)

Bemutatkozik az „Etikus Admin”

(1. ELŐADÁS)

Saját irodai weboldal és Panaszkezelési törvény betartása: képzéssel egybekötött szoftver prezentáció

 

INGATLANKÖZVETÍTŐK IS A PANASZTÖRVÉNY HATÁLYA ALÁ TARTOZNAK

  • Hogyan kell kialakítani egy visszaélés bejelentő rendszert, hogy minden adatkezelési előírásnak és törvényi kötelezettségnek eleget tudjon tenni? 
  • Ki és miről tehet bejelentést?
  • Mik lehetnek a bejelentés formái, milyen alaki követelményei vannak?
  • Etikus Admin panaszkezelő felületének bemutatása

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

SZERETNÉD HA SAJÁT HONLAPODRÓL TÖBB ÉRDEKLŐDŐ JELENTKEZNE?

Úgy gondoljuk, hogy ebben az átalakulóban lévő piaci helyzetben meg kell ragadni minden egyes értékesítési lehetőséget! Ehhez mi sem egyszerűbb és kézenfekvőbb megoldás, mint a: saját irodai weboldal!

A böngészőkben (pl.: Google, Yahoo, Bing, stb.) való előbbre sorolásához elengedhetetlen a mai, modern elvárásoknak megfelelően kialakított weboldal design és a legújabb SEO (META) trendekhez kapcsolódó beállítás!

Csak egy pár példa, a mai elvárásokra a weboldaladdal szemben:

  • automatikusan tabletre és okostelefonra optimalizálva készüljön el azaz reszponzív legyen,
  • saját domain név alatt működjön, melyre a https protokoll szolgáltatás is legyen beállítva,
  • letöltési sebessége gyors legyen,
  • a kulcsszó sűrűsége megfelelő legyen,
  • linkjei egyedi módon generálhatók legyenek kulcsszavak megadásával,   
  • strukturált adatainak generálása, beállítása lehetséges legyen,
  • közösségi médiás fiókjaiddal legyen összekapcsolva,
  • Google Analytics legyen hozzárendelve,
  • stb...

Ha azt szeretnéd hogy a weboldalad is megfelelő eredményeket produkáljon, akkor többek között ezek a beállítások és szolgáltatások feltétlenül szükségesek! 

A FENTIEKRE AZ ETIKUS ADMIN WEBOLDAL SZERKESZTŐJÉBEN VAN MEGOLDÁS, HISZEN AZ ÚJ WEBOLDALAINK EZEKET MIND TUDJÁK! 

CSAK MEGFELELŐEN KELL BEÁLLÍTANI MINDENT, DE NE IJEDJ MEG, SEGÍTÜNK!

AZ Etikus ingatlanosoknak igény esetén kialakítjuk és felépítjük a weboldalát, illetve a SEO (keresésoptimalizálás) beállításokat is megfelelően elvégezzük, emellett olyan tanácsokkal látunk el, ami tovább növeli weboldalad sikerességét!

Mivel kifejezetten ingatlanirodákra fejlesztettük ki a weboldalakat nem a nulláról kell kezdeni egy honlap kialakítását. A munkaidő amivel számolnod kell az 4-5 óra! Így több százezer forint helyett (amit egy programozónak kifizetnél) csupán pár tízezer forintból elkészülhet a TE weboldalad is! 

Megmutatjuk azt is, hogy a Panasztörvénynek hogyan tudsz megfelelni egy „Etikus weboldalon” keresztül.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

2024. március 6. (10:00)

Bemutatkozik az „Etikus Admin”

(2. ELŐADÁS)

Ingatlanrögzítés, ajánlatküldés, Etikus elektronikus névjegykártya

 

Ennek az oktatásnak az a célja, hogy megismertessük az ingatlan- ill. ügyfélkezelést az „Etikus Adminban”. 

A leggyakrabban használt funkciókat fogjuk nektek bemutatni:

  • Ingatlan menedzselése:
    • Feltöltés (adatok, fényképek, alaprajz, dokumentumok és szerződések, stb...)
    • Módosítás (hirdetési szöveg több nyelven, hirdethetőségi státusz, VR videók kezelése, Ingatlanséta, stb...)
    • Törlés (eladási adatok és az eladási ár megadása)
    • Stb...
  • Ajánlatküldéssel kapcsolatos beállítások: 
    • Kereső ügyfél és keresési igény rögzítése, módosítása és törlése 
    • Manuális és automatikus ajánlatküldés 
    • Hiteligény rögzítése 
    • Ingatlan prezentációs mód bemutatása

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2024. március 14. (10:00)

Bemutatkozik az „Etikus Admin”

(3. ELŐADÁS)

Automatizált adatkezelés és GDPR törvényi megfelelés Etikus ingatlanosoknak

 

HOGYAN VÉGZI EL HELYETTED A GDPR TÖRVÉNYI KÖTELEZETTSÉGEKET AZ "ETIKUS ADMIN"

2018.05.25. Mérföldkő az adatkezelésben: Bevezetésre került a GDPR törvény, mely minden területen szabályozza az adatok kezelésének lehetőségét, módját.
Ingatlanközvetítői területen mind 
a tulajdonosi,  mind a vásárlói oldalt egyaránt.  

  • Mit kell figyelembe venni ingatlanközvetítőként a GDPR tekintetében?
  • Milyen kötelező dokumentumokra van szükséged?
  • Szükséges jogalapok, melyiket, mikor lehet használni ingatlanközvetítő vállalkozásoknak? 
  • Megmutatjuk, hogy a GDPR törvényre vonatkozóan a MIOSZ milyen szolgáltatásokkal segíti tagjait!
  • Prezentáljuk, hogy milyen automatizált funkciók segítségével tudod csökkenteni az adatkezelési adminisztrációra fordított idődet és nem mellesleg költségeidet!

 

Fontos, hogy egy NAIH ellenőrzés esetén meg tudj felelni az alábbi adatkezelési alapelveknek is.

  • Tájékoztatáshoz való jog
  • Másolat kéréséhez való jog
  • Helyesbítéshez való jog
  • Törléshez való jog
  • Korlátozáshoz való jog

 

Megmutatjuk, hogy az „Etikus Admin” segítségével hogyan tudsz megfelelni az „Érintett” fentiekben felsorolt jogainak.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

2024. március 20. (10:00)

Bemutatkozik az „Etikus Admin”

(4. ELŐADÁS)

  • Virtual staging (elektronikus képjavítás mesterséges intelligencia segítségével),
  • Utcaportálos irodák esetén, ingatlankínálat elektronikus megjelenítése,
  • Ingatlankínálat megjelenítése külső portálok oldalán,
  • Ingatlan ár statisztika

Az előadáson az alábbi új illetve továbbfejlesztett funkciókat mutatjuk még be, melyek tovább növelik az értékesítés lehetőségét:

  • Virtual Staging: A mesterséges intelligencia segítségével az általad elkészített képeket fel tudjuk javítani! Izgalmasabbá és hívogatóbbá tehetjük ezáltal ingatlan hirdetésedet, mellyel több érdeklődőt tudsz generálni. Több érdeklődő pedig több ügyfélkapcsolatot jelent!
  • Vitrin: Az utcaportálos üzlethelyiséggel rendelkező tagirodáink részére fejlesztettük ki a kirakatban LCD TV-n futó „vitrines megjelenítési lehetőséget". A „vitrin” használatával a saját kirakatunkban mutathatjuk be ingatlankínálatunkat, ezáltal is nagyobb figyelmet irányítva az ingatlanközvetítői tevékenységünkre! Több érdeklődőt tudunk ezzel a funkcióval az utcáról megszólítani, így több ügyfélkapcsolatot hozhatsz létre!
  • Az ingatlanok hirdetési oldalakra való áttöltése és ellenőrzése illetve az ingatlan megosztása a Facebookon
  • Értékbecslő kalkulátor: Munkánk egyik legfontosabb feladata, hogy meg tudjuk állapítani az ingatlan pontos értékét! Ezt legfőképpen konkrét eladási adatok felhasználásával tudjuk alátámasztani és bizonyítani a megbízó felé! Bemutatjuk, hogyan lehet konkrét eladási adatokat értékbecsléshez vagy megbízás felvételhez felhasználni. Amennyiben helyesen van megállapítva az ingatlan értéke és nem túlárazott, akkor több lesz az érdeklődő és előbb találod meg a vevőt is!
  • Az elkészült statisztikai kalkulációról egy „Értékbecslési tanúsítvány”-t is tudsz nyomtatni.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2024.április 10. (10:00)

Bemutatkozik az „Etikus Admin”
(5. ELŐADÁS)

Megbízási szerződéskötés elektronikus aláírással. Ingatlanmegosztás Etikus ingatlanosok között. „Fordított egyes ingatlanmegosztás” Etikus ingatlanosok között.

Elektronikusan aláírt Megbízási szerződés:

Legújabb fejlesztésünknek köszönhetően módotokban áll a Megbízási szerződést elektronikus formában aláírni. A hitelesítésnek több formája is lehetséges: a digitális toll, az elektronikus hitelesítés, ill. az Ügyfélkapus beazonosítás. Úgy gondoljuk, a jövő az Ügyfélkapus beazonosítás lesz, talán még ebben az évben sikerül is becsatlakoznunk, de addig is maradnak a már említett egyéb hitelesítések. 

  • megmutatjuk, hogy a központilag rögzített Megbízási szerződést hogyan tudd módosítani, vagy újat feltölteni
  • megmutatjuk, hogy az Irodád részére aktivált Megbízási szerződést hogyan tudod elektronikusan hitelesíteni

Az ingatlanmegosztás 3 formája  lehetséges:

  1. Egy adott ingatlan megosztása (két iroda eseti együttműködése esetén) – Ingatlanmegosztó iroda felé indított kérés indításával, elektronikus  szerződéskötéssel
  2. Folyamatos ingatlanmegosztás (két iroda állandó együttműködése esetén) – Ingatlanmegosztó iroda felé kérés indításával, elektronikus szerződéskötéssel
  3. Fordított 1-ingatlanos megosztás - az ingatlan adatlapon másolásra felkínált ingatlan

Az oktatáson megismerheted, hogyan tudsz az „Etikus Admin”-ban egyszerűen és gyorsan együttműködést kialakítani!

Az ingatlanmegosztás a keresztértékesítés elősegítését szolgálja, különösen hasznos lehet:

    • kizárólagos megbízás esetén, melyet mindenképpen teljesítenünk kell
    • rendkívüli értékesítési feltételek esetén
    • üzletkötői portfólió-építés vagy bővítése esetén (pld. zuglói vagy gödöllői családi házak specialistái között) 
    • kisebb portfólió esetén (egy kezdő kolléga is tud kínálatot biztosítani)

 

https://www.miosz.hu