Nem kell, hogy szeresd,
elég, ha jól tudod csinálni!
A telefonálás az ingatlanközvetítői munka egyik legnehezebb, de elengedhetetlen-, és nagyon fontos része. A telefonálás rutinszerű kell, hogy legyen minden értékesítő életében.
Ez a tréning abban segít, hogy a meglévő ismereteket újabb ötletekkel gyarapítsuk, sikeres kifogáskezelésekkel gyakoroljuk a telefonos időpont egyeztetést, telefonszimulátor segítségével.
Előadó: Pacsek János
aki 7 éve tart Értékesítési Tréningeket
kis és középvállalkozások-, pénzintézetek-, ingatlanos cégek számára.
PROGRAM
1. modul: Időpont egyeztetés (elmélet)
- Bevezetés
- Az elutasítások és kudarcok valódi oka és kezelése
- A 9 leggyakoribb hiba, amit időpont egyeztetésnél elkövetünk
- Telefonálási forgatókönyv tematikus felépítése
- Hideg hívás, ajánlásra hívás működő forgatókönyvek bemutatása
- Sikeres időpont egyeztetés szabályai
- Gyakorlat: saját szöveg írása
2. modul: Kifogáskezelés
- Mi a kifogás?
- Valós és vélt kifogás
- Honnan tudom kideríteni mikor melyikkel, találkozom? (technika bemutatása)
- Kifogás kezelés alapvető szabályai
- Nyugtázás az értékesítő elengedhetetlen fegyvere
- Összes szóba jöhető kifogás összeírása
- Összes szóba jöhető kifogás kezelése (működő, kipróbált módszerek)
- Valós kifogások kezelése
„Van úgy, hogy nem az ad el,
aki jobban tud eladni,
hanem aki hamarabb találkozik az ügyféllel!”
NE HABOZZ, BIZTOSÍTSD A HELYED MOST!
Az előadáson résztvevő kollégáid mondták:
"Nagy önbizalmat adott, sokkal bátrabban fogom felemelni a telefont!"
"Még több gyakorlás - csak Pacsek Jánossal!"
"Jól értelmezhető, gyakorlatias képzést kaptam - jól tudom majd hasznosítani az itt tanultakat!"
"Remek hangulatú, tartalmas tréning volt, sok ilyet!"
A tréning 9:00 - 17:00-ig tart.