Magyar Ingatlanközvetítők Országos Szövetsége
  • Szövetségünk
    • Bemutatkozás
    • Együttműködő partnereink
    • Szabályzatok
    • Publikációk
    • Panasz bejelentő
    • Illegálisan működő külföldi ingatlanközvetítők bejelentése
    • Letölthető dokumentumok
  • Szolgáltatások
    • Ingatlanközvetítők részére
    • Értékbecslők részére
    • Ingatlan nyilvántartó, ügyviteli és adminisztrációs szoftver
    • Képzéseink listája
    • Tulajdoni lap igénylés
    • Lakáshitel érdeklődő rögzítése
    • Villamossági biztonsági felülvizsgálat
    • Ingatlan kínálatunk
  • Képzések
  • Hírek
    • Ingatlan finanszírozás
    • Szakmai hírek
    • Ingatlanjog
    • Polgári jog
    • Média megjelenés
    • Hírlevél regisztráció
  • Shop
  • Kapcsolat
  • Főoldal

HIDEGHÍVÁS TRÉNING – BUDAPEST

2018. jan. 12.Viski Nóra

telefonálás4Nem kell, hogy szeresd,

elég, ha jól tudod csinálni!

A telefonálás az ingatlanközvetítői munka egyik legnehezebb, de elengedhetetlen-, és nagyon fontos része. A telefonálás rutinszerű kell, hogy legyen minden értékesítő életében. 
Ez a tréning abban segít, hogy a meglévő ismereteket újabb ötletekkel gyarapítsuk, sikeres kifogáskezelésekkel gyakoroljuk a telefonos időpont egyeztetést, telefonszimulátor segítségével.

Előadó: Pacsek János  Pacsek Jani profil-kép
aki 7 éve tart Értékesítési Tréningeket 
kis és középvállalkozások-, pénzintézetek-, ingatlanos cégek számára.

PROGRAM

1. modul: Időpont egyeztetés (elmélet)

  • Bevezetés
  • Az elutasítások és kudarcok valódi oka és kezelése
  • A 9 leggyakoribb hiba, amit időpont egyeztetésnél elkövetünk
  • Telefonálási forgatókönyv tematikus felépítése
  • Hideg hívás, ajánlásra hívás működő forgatókönyvek bemutatása
  • Sikeres időpont egyeztetés szabályai
  • Gyakorlat: saját szöveg írása

2. modul: Kifogáskezelés

  • Mi a kifogás?
  • Valós és vélt kifogás
  • Honnan tudom kideríteni mikor melyikkel, találkozom? (technika bemutatása)
  • Kifogás kezelés alapvető szabályai
  • Nyugtázás az értékesítő elengedhetetlen fegyvere
  • Összes szóba jöhető kifogás összeírása
  • Összes szóba jöhető kifogás kezelése (működő, kipróbált módszerek)
  • Valós kifogások kezelése

3. modul: Gyakorlás (telefonszimulátorral)

  • Digitális hangrögzítés segíti a gyakorlást, amely tökéletes minőségben adja vissza a munkatársak beszédét és hanghordozását
  • Gyakorlások közben a felvételek automatikusan elindulnak és leállnak, amint a munkatársak elkezdik, illetve befejezik a beszélgetéseket
  • A beszélgetések a felvételek közben kihangosíthatók, így az éppen nem gyakorló kollégák is figyelemmel kísérhetik az elhangzottakat

  

„Van úgy, hogy nem az ad el,

aki jobban tud eladni,

hanem aki hamarabb találkozik az ügyféllel!”

 

 NE HABOZZ,

BIZTOSÍTSD A HELYED MOST!

 

motionmailapp.com

Az előadáson résztvevő kollégáid mondták: 

 

"Nagy önbizalmat adott, sokkal bátrabban fogom felemelni a telefont!"

 

"Még több gyakorlás - csak Pacsek Jánossal!"

 

"Jól értelmezhető, gyakorlatias képzést kaptam - jól tudom majd hasznosítani az itt tanultakat!"

 

"Remek hangulatú, tartalmas tréning volt, sok ilyet!"

 

A tréning 9:00 - 17:00-ig tart. 

Magyar Ingatlanközvetítők Országos Szövetsége
  • MIOSZ belépés
  • MIOSZ kilépés
  • Kapcsolat
  • Közvetítők fóruma
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Hírlevél regisztráció
Copyright © 2018 Magyar Ingatlanközvetítők Országos Szövetsége
https://www.miosz.hu
Cookie
COOKIE BEÁLLÍTÁSOK

Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű fukcionalitáshoz marketing jellegű cookiekat engedélyezhet, amivel elfogadja az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat.

Nem engedélyezem Engedélyezem

Jelentkezzen be

Hibás felhasználó vagy jelszó
Mégsem