„Van úgy, hogy nem az ad el,
aki jobban tud eladni,
hanem aki hamarabb találkozik az ügyféllel!”
A telefonálás az ingatlanközvetítői munka egyik legnehezebb, de elengedhetetlen-, és nagyon fontos része. A telefonálás rutinszerű kell, hogy legyen minden értékesítő életében.
Ez a tréning abban segít, hogy a meglévő ismereteket újabb ötletekkel gyarapítsuk, sikeres kifogáskezeléseket tanuljunk a telefonos időpont egyeztetéshez.
Előadó: Pacsek János
aki 7 éve tart Értékesítési Tréningeket
kis és középvállalkozások-, pénzintézetek-, ingatlanos cégek számára.
Helyszín: Budapest 1126 Orbánhegyi út 14.
Időtartam: 9.30- 16.00
Lista ár: 17.780 Ft
PROGRAM
1. modul: Időpont egyeztetés (elmélet)
- Bevezetés
- Az elutasítások és kudarcok valódi oka és kezelése
- A 9 leggyakoribb hiba, amit időpont egyeztetésnél elkövetünk
- Telefonálási forgatókönyv tematikus felépítése
- Hideg hívás, ajánlásra hívás működő forgatókönyvek bemutatása
- Sikeres időpont egyeztetés szabályai
- Gyakorlat: saját szöveg írása
2. modul: Kifogáskezelés
- Mi a kifogás?
- Valós és vélt kifogás
- Honnan tudom kideríteni mikor melyikkel, találkozom? (technika bemutatása)
- Kifogás kezelés alapvető szabályai
- Nyugtázás az értékesítő elengedhetetlen fegyvere
- Összes szóba jöhető kifogás összeírása
- Összes szóba jöhető kifogás kezelése (működő, kipróbált módszerek)
- Valós kifogások kezelése
A tréningen csak az előadó telefonál élesben, a hallgatók nem.