Kedves Kollégák!
Az elmúlt hónapokban rengeteg változás és fejlesztés történt a MIOSZ központi ingatlan/ügyfél nyilvántartó és ajánlatküldő rendszerében, így ismét alapszintű MIOSZ admin oktatást tartunk!
Az alábbi folyamatokat, menüpontokat fogjuk bemutatni és átbeszélni:
- Ingatlan menedzselése:
- Feltöltés (adatok, fényképek, alaprajz, dokumentumok és szerződések, stb...)
- Módosítás (hirdetési szöveg több nyelven, hirdethetőségi státusz, VR videók kezelése, Ingatlanséta, stb...)
- Törlés (eladási adatok és az eladási ár megadása)
- Tulajdoni lap igénylése
- Stb...
- Az ingatlanok hirdetési oldalakra való áttöltése és ellenőrzése illetve az ingatlan megosztása a Facebookon
- Vitrines megjelenítési lehetőség beállítása
- Ajánlatküldéssel kapcsolatos beállítások:
- Kereső ügyfél és keresési igény rögzítése, módosítása és törlése
- Manuális és automatikus ajánlatküldés
- Hiteligény rögzítése
- Ingatlan prezentációs mód bemutatása
- Ügyfelek rögzítése, módosítása és törlése GDPR szempontok szerint (megbízók, keresők, megtekintők, hitelajánlat igénylők)
- Ügyfélkereső használata
- Kommunikációs menü bemutatása, használata:
- Ügyfélkapu (kérdések, hibabejelentések, stb...)
- Telefonkönyv (az összes MIOSZ tagiroda elérhetősége)
- Körlevélküldés (tagoknak vagy ügyfeleknek)
- Nyomtatványok (MIOSZ - és saját irodai dokumentumok letöltése)
- Stb...
Ha nem vagy tisztában a MIOSZ admin teljes körű használatával, illetve ha szeretnéd tudni hogyan is használd hatékonyan, akkor mindenképp gyere el az oktatásunkra!
Aki már régóta MIOSZ tag annak is fogunk tudni újat mutatni elhihetitek :)
Az újonnan csatlakozó irodáknak pedig mindenképp ajánlott ez az INGYENES oktatás!
Az előadás helye:
Online (Zoom)
A Zoom linket az előadás napján fogjátok emailben megkapni és 15 perccel az előadás előtt tudtok majd belépni!
Az előadás ideje:
11.18. (péntek)
10:00 - 12:30
Az előadók:
Konrád Mónika és Ilyés Attila
Hálózatfejlesztési vezetők
Az előadás regisztrációhoz kötött, JELENTKEZZ BE!