Kedves Kolléga!
ISMÉT MIOSZ ADMIN OKTATÁST TARTUNK
Szeretettel várunk minden érdeklődő irodát, akik szeretnék részletesen áttekinteni a szoftverünket!
Az előadást két részre osztjuk:
9:30 - 10:30
I. Ismertetjük a legújabb szoftverrészeket
- 30 napos értesítők bemutatása (ingatlanok és kereső ügyfelek esetében)
- Adatkezeléssel kapcsolatos fejlesztések (leiratkozások, weboldali dokumentumok)
- Továbbfejlesztett projekt adatlap (könnyebb, gyorsabb, egyszerűbb felvitel)
10:45 - 12:30
II. Bemutatjuk az adminfelület használatát az alapoktól
- Saját céges arculat kialakítása (irodai adatok beállítása; logó, vízjel feltöltése, stb.)
- Ingatlanrögzítés menete és a folyamatos ingatlannyilvántartás bemutatása
- Ingatlanhirdetések menedzselése, szinkronok beállítása
- Keresési igények rögzítése és folyamatos kezelése, ajánlatküldés folyamata
- Az együttműködés értékelésének bemutatása
- Ingatlanprezentáció használata
- Kommunikációs lehetőségek (körlevélküldő, telefonkönyv)
- Nyomtatványok letöltése
ILLETVE LEHETŐSÉG LESZ A SAJÁT KÉRDÉSEID MEGVÁLASZOLÁSÁRA IS!
Az oktatás időpontja és helyszíne:
2019.11.07. (csütörtök)
9:30 - 12:30
1126 Budapest, Orbánhegyi út 14.
Az előadás INGYENES, de a részvétel regisztrációhoz kötött!