A bizalom megteremtése, mint az értékesítés alapja :
ÉN-márka építés
Egész napos gyakorlati workshop konkrét példákkal, mellébeszélés nélkül
- Milyen kérdésekre kapok választ?
- Miért van szükség már az értékesítésben is énmárka építésére?
- Hogyan tudok ezzel több ügyfelet, nagyobb bevételt elérni?
- Hogyan tudok egy stabil, időtálló személyes brand-et felépíteni magamnak?
- Ennek milyen elemei vannak, és azokat hogyan kell elkészíteni? GYAKORLAT!!!
- Mi az a cimkézés, és miért ezen áll, vagy bukik sokszor az eladásod?
- Melyek a konkrét marketingcsatornák, amiket használhatsz, és azokat is hogyan?
- Mit kapok konkrétan?
- Segítséget a magasabb eladási számhoz, a stabilabb bevételhez
- Egy olyan rendszer kiépítéséhez konkrét segítséget, ahol nemcsak a hirdetésekből jönnek majd vevőid
- A személyes márkád felépítéséhez szükséges alapokat, és azokat az eszközöket, amelyeket feltétlenül meg kell csinálnod ehhez
- A rendszer elemeinek felépítését, gyakorlati elkészítését a workshopon, tippeket, trükköket a használatához
- Megnézzük a csatornákat, amelyek a segítségedre lesznek, és néhány olyan eszközt, amik könnyen és gyorsan használhatóak (pl. hogyan készíts gyorsan hatékony videót a FB-ra, Instagramra, Youtube-ra?)
- Nem több munkát, hanem egy rutinműveletekből álló sort, egy cheklistát, amit be tudsz építeni a mindennapjaidba
Mindezeket gyakorlati, konkrét ingatlanos példákon keresztül bemutatva!
Palánkai Gábor, üzleti mentor, lassan 20 éve vezet cégeket, saját bevallása szerint nem tréner, sem tanácsadó, hanem cégvezető a mai napig is.
Fő profilja a cégépítés, saját, gyakorlatban kikristályosodott rendszer szerint. Mivel a cégek 90%-a értékesítés, rendszeresen képez értékesítőket, értékesítési vezetőket is.
Az értékesítés egy önálló szakma, ahol nemcsak megfelelően kell kommunikálni, magabiztosan értékesíteni, hanem muszáj hosszútávon gondolkodni. Ennek az alapja, hogy építsd fel magad, mint értékesítő, akinek nem kell évek múlva is hideghívásokkal ügyfeleket szerezni, hanem jó esetben téged keresnek az ügyfelek.
Az értékesítésben a biztonságos, stabil alapok megteremtése a legfontosabb cél, ezekről szól ez a képzés.