A telefonálás az ingatlanközvetítői munka egyik legfontosabb része, hiszen ha jó vagy a megbízásszerzésben, portfóliód is lesz. Az ingatlanközvetítői munka pedig erre épül.
HA TE SEM VAGY ERŐS A HIDEGHÍVÁSBAN, DERÍTSD KI, MIT CSINÁLSZ ROSSZUL!
Ellenőrizd a tudásod, értékeld az eredményeid, és fejleszd a tudásod!
Ez a tréning abban segít neked, hogy a meglévő ismereteidet újabb ötletekkel gyarapíthasd, sikeres kifogáskezeléseket tanulj a telefonos időpont egyeztetéshez. Emellett betekintést nyerhetsz abba is, hogyan gondolkodik egy értékesítő, megtanulhatod a legaktuálisabb, gyakorlatias szakmai fogásokat.
MIRŐL FOGSZ TANULNI?
Figyelem megszerzése
… Hogyan kell telefonon figyelmet szerezni úgy hogy az fenn is maradjon!
Tipikus hibák amikre figyelned kell!
Vannak irányelvek amiket be kell tartani a hideghívásnál!
Min múlik valóban a hideghívás sikeressége?
Hogyan kell úgy elválni telefonon, hogy ne éld meg kudarcnak, nélkülözhetetlen módszer…
12 db kifogás amit rendszeresen hallasz
.... és az összes kezelése (kulcsmondatok)
Előadó: Pacsek János
aki 7 éve tart Értékesítési Tréningeket
kis és középvállalkozások-, pénzintézetek-, ingatlanos cégek számára.
Helyszín: 1126 Budapest, Orbánhegyi út 14. illetve ONLINE
Időpont: 2022.11.15 (kedd) 9:30- (kb.)14:30
Tréning ára - egyénileg : 17.780 Ft
Páros jegy: 28.448 Ft
PROGRAM
1. modul: Időpont egyeztetés (elmélet)
- Bevezetés
- Az elutasítások és kudarcok valódi oka és kezelése
- A 9 leggyakoribb hiba, amit időpont egyeztetésnél elkövetünk
- Telefonálási forgatókönyv tematikus felépítése
- Hideg hívás, ajánlásra hívás működő forgatókönyvek bemutatása
- Sikeres időpont egyeztetés szabályai
- Gyakorlat: saját szöveg írása
2. modul: Kifogáskezelés
- Mi a kifogás?
- Valós és vélt kifogás
- Honnan tudom kideríteni mikor melyikkel, találkozom? (technika bemutatása)
- Kifogás kezelés alapvető szabályai
- Nyugtázás az értékesítő elengedhetetlen fegyvere
- Összes szóba jöhető kifogás összeírása
- Összes szóba jöhető kifogás kezelése (működő, kipróbált módszerek)
- Valós kifogások kezelése
(A tréningen csak az előadó telefonál élesben, a hallgatók nem!)