Magyar Ingatlanközvetítők Országos Szövetsége
  • Szövetségünk
    • Bemutatkozás
    • Együttműködő partnereink
    • Szabályzatok
    • Publikációk
    • Panasz bejelentő
    • Illegálisan működő külföldi ingatlanközvetítők bejelentése
    • Letölthető dokumentumok
  • Szolgáltatások
    • Ingatlanközvetítők részére
    • Értékbecslők részére
    • Ingatlan nyilvántartó, ügyviteli és adminisztrációs szoftver
    • Képzéseink listája
    • Tulajdoni lap igénylés
    • Lakáshitel érdeklődő rögzítése
    • Villamossági biztonsági felülvizsgálat
    • Ingatlan kínálatunk
  • Képzések
  • Hírek
    • Ingatlan finanszírozás
    • Szakmai hírek
    • Ingatlanjog
    • Polgári jog
    • Média megjelenés
    • Hírlevél regisztráció
  • Shop
  • Kapcsolat
  • Főoldal

MIOSZ ADMIN OKTATÁS

2016. márc. 08.Viski Nóra

Kedves Kollégák!

 

A MIOSZ admin következő oktatását

2018. március 8–án (csütörtökön) 9:30 – 12:30 között tartjuk


Helyszín:

MIOSZ előadóterem

(1126 Budapest, Orbánhegyi út 14.)

 

Az oktatás témái:

Növeld a portfóliód és növeld az értékesítés hatékonyságát!

 

Ingatlanmegosztó rendszer használata

  • A MIOSZ–ban lehetőséged van más MIOSZ tagirodák ingatlanjait is hirdetni, egyedi megállapodás szerint.
  • Amennyiben szeretnél élni ezzel a lehetőséggel, akkor csak egy felkérést kell küldened a MIOSZ adminfelületről a másik ingatlanirodának.
  • A felkérés elfogadásával egy elektronikus szerződés jön létre a két fél között, amely rögzíti a megállapodás feltételeit.
  • A megállapodás (ingatlanmegosztás) határozatlan idejű és 30 napos felmondással bármelyik fél felmondhatja.
  • Ez a szolgáltatás minden MIOSZ tagirodának ingyenes

 

 

Elemzés - Optimalizálás -  Szárnyalás


Statisztika - Konverziókezelés

 

Mi is az a konverzió? Konverzió akkor keletkezik, ha a honlap látogatója valamilyen, a honlap tulajdonosa számára értékkel bíró dolgot tesz, például feliratkozik egy hírlevélre, regisztrál, ajánlatot kér, egy konkrét tartalmat megnéz az oldalon, stb.

 

A konverzió az egyik legfontosabb fogalom az online marketingben, hiszen minden honlapnak kell, hogy legyen valamilyen célja (akár több is). Ezek a célok a konverziós célok, és a célok teljesülésekor beszélünk konverzióról.

 

Pusztán az oldal látogatottságból nehéz következtetéseket levonni, ezért könnyű belátni, hogy ha a különböző online marketing döntéseknél a konverziós adatokat vesszük figyelembe, akkor lényegesen jobb döntéseket tudunk hozni.

 

Konverziós mérések: 

  • Melyik menü, milyen téma érdekli a látogatóimat leginkább? 

  • Hányan néztek telefonszámot, e-mail, hányan ajánlottak egy ismerősnek, stb.?

  • Melyik ingatlanomat nézik a legtöbben?

  • Melyik ingatlanomra kattintanak legkevesebbet?

  • Hányan érdeklődtek hitelfelvétellel kapcsolatban?

  • ​Stb.

 

Értékes következtetések:

  • Kik a potenciális célcsoportjaim - érdemes- e szűkíteni a célcsoportjaim...

  • Milyen stílusban szólítsam meg a látogatóimat...

  • Mik az "értékes tartalmai az oldalamnak...

  • Mire érdemes nagyobb figyelmet, marketing költséget fordítani...

  • Hogyan lehet látogatóból "vevő"...

  

 

Használjátok ki ennek a két funkciónak az előnyeit!

Az oktatáson bemutatjuk a funkciók beállítási lehetőségeit és használatát.

 

Regisztrálj be és gyere el az ingyenes oktatásunkra! 

 

 

Magyar Ingatlanközvetítők Országos Szövetsége
  • MIOSZ belépés
  • MIOSZ kilépés
  • Kapcsolat
  • Közvetítők fóruma
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Hírlevél regisztráció
Copyright © 2016 Magyar Ingatlanközvetítők Országos Szövetsége
https://www.miosz.hu
Cookie
COOKIE BEÁLLÍTÁSOK

Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű fukcionalitáshoz marketing jellegű cookiekat engedélyezhet, amivel elfogadja az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat.

Nem engedélyezem Engedélyezem

Jelentkezzen be

Hibás felhasználó vagy jelszó
Mégsem