1. modul: Időpont egyeztetés (elmélet)
- Az elutasítások, NEM-ek és kudarcok valódi oka és kezelése
- 9 leggyakoribb hiba, amit időpont egyeztetésnél elkövetünk
- Telefonálási forgatókönyv tematikus felépítése
- Hideg hívás, ajánlásra hívás működő forgatókönyvek bemutatása
- Sikeres időpont egyeztetés szabályai
- Gyakorlat: saját szövegírás
|
2. modul: Kifogáskezelés
- Mi a kifogás?
- Valós és vélt kifogás
- Honnan tudom kideríteni mikor melyikkel, találkozom?
- Kifogás kezelés alapvető szabályai
- Nyugtázás az értékesítő elengedhetetlen fegyvere
- Összes szóba jöhető kifogás összeírása
- Összes szóba jöhető kifogás kezelése (működő, kipróbált módszerek)
- Valós kifogások kezelése.
|
3. modul: Gyakorlás (telefonszimulátorral)
- Digitális hangrögzítés fog történni, ezért tökéletes minőségben adják vissza a munkatársak beszédét és hanghordozását.
- Gyakorlások közben mindent rögzítünk és visszahallgatunk!
- Beszélgetések a felvételek közben kihangosíthatók, így az éppen nem gyakorló kollégák is figyelemmel kísérhetik az elhangzottakat!
|
Felvesszük és visszahallgatjuk a hívásokat, ebből lehet a legtöbbet tanulni! |
Egyet megígérhetünk, nem fognak szakkönyvekből összeollózott elméleti tananyaggal untatni, nem lesz agitálós, motivációs tréning. Helyette az életből vett példákkal, gyakorlatias működő ötletekkel fogsz gazdagodni!