MEGBÍZÁSI SZERZŐDÉS VITATHATÓ RÉSZEI, AUTOMATIZÁLT ADATKEZELÉSI (GDPR) FUNKCIÓK ÉS A VIRTUAL STAGING BEMUTATÁSA A MIOSZ ADMINBAN – Zalaegerszeg

Automatizált adatkezelési és értékesítést növelő funkciók:

  • A GDPR (adatkezelés) automatizált, szoftveres funkciók 
  • Virtual Staging funkció
  • Értékbecslő kalkulátor funkció
  • Vitrines megjelenítés funkció
  • Milyen szerződést ajánlunk az ingatlanközvetítőknek?

 

2018.05.25. Magyarországon mérföldkő az adatkezelésben! 

Bevezetésre került a GDPR törvény, mely minden területen leszabályozta az adatok kezelésének lehetőségét, módját.


Ingatlanközvetítői területen, mind a tulajdonosokat,  mind a érdeklődőket, de a cég foglalkoztatotti állományát is érinti!

  • Mit kell figyelembe venni ingatlanközvetítőknek a GDPR tekintetében?
  • Milyen kötelező dokumentumokra van szükséged?
  • Szükséges jogalapok, melyiket, mikor lehet használni ingatlanközvetítő vállalkozásoknak? 
  • Ha már ingatlannyilvántartó rendszert használsz, hogyan könnyítsd meg a dolgod adatkezelés tekintetében?
  • Milyen technikai funkciókkal és jogi dokumentumokkal segítjük tagjainkat?
  • Megmutatjuk milyen kötelezettségeid vannak és ennek milyen automatizált funkciókkal tudsz eleget tenni!

 

Automatizált funkciók prezentációja...

regisztrálj be és ismerd meg!

 


Amennyiben szeretnél aktuális átfogó képet kapni az adatkezelés kötelezettségeidről és mentesítenéd magad és munkatársaid adminisztrációs feladatoktól, GYERE EL a

Kereskedelmi és Iparkamara szervezésében

INGYENES előadásunkra! 

 

Előadó:


Konrád Mónika

MIOSZ - Hálózatfejlesztési vezető

 

 

TOVÁBBI "MIOSZ ADMIN" NYÚJTOTTA SZOFTVERES MEGOLDÁSOK

 

Ingatlanértékesítés egy  folyamatosan fejlődő szakma, figyelemmel kell lenni az innovatív megoldásokra!

Az előadáson új illetve továbbfejlesztett funkciókat mutatunk be, melyek az értékesítést támogató lehetőségek ingatlanközvetítőknek:

  • VIRTUAL STAGING: A mesterséges intelligencia segítségével az általad elkészített képeket fel tudja javítani, egy elképzelt felújítást bemutatni! Izgalmasabbá és hívógatóbbá tehetjük az ingatlan hirdetéseidet, mellyel több érdeklődőt tudsz generálni. 

 

  • ÉRTÉKBECSLŐ KALKULÁTOR: Konkrét eladási adatok segítségével  értékbecsléshez vagy megbízás felvételhez hasznánható funkció. Nem csak értékbecslőknek, de ingatlanközvetítőknek is rendkívól fontos része a szolgálatatásainknak, hiszen ha helyesen van megállapítva az ingatlan értéke és nem túlárazott, akkor több lesz az érdeklődő.

 

  • VITRIN: Az utcaportálos üzlethelyiséggel rendelkezőeknek a kirakatban LCD TV-n futó „vitrines megjelenítési lehetőség", saját kirakatunkban mutathatjuk be ingatlankínálatunkat!

 

Több érdeklődő, több ügyfélkapcsolatot eredményez!

 

Előadók:


Ilyés Attila

 MIOSZ - Hálózatfejlesztési vezető

 

 Megbízási szerződés ingatlanközvetítéshez - igen ám, de mire kell ügyelni!?

 

Te milyen megbízási szerződéssel dolgozol?

  • Tudtad, hogy az Ügyészség Közérdekvédelmi Osztálya önálló ellenőrzést is indíthat megbízási szerződéseddel kapcsolatban?
  • Ismertetjük az Ügyészség által indított kereset szerint, a megbízási szerződés kifogásolt pontjait!
  • Tudod, hogy milyen következményekkel jár, ha "tisztességtelen szerződésnek" minősítik a megbízási szerződésed?
  • Javaslatot teszünk, milyen megoldásokat javaslunk!

 

Tájékozódj és regisztrálj be az előadásra!

Elmondjuk, hogy 2024-ben a MIOSZ jogászai szerint mi a jó megoldás!

 

Előadók:


Köles Zoltán 

MIOSZ - Főtitkár 

 

 

Előadás időpontja:


2024.03.21. (csütörtök)

14:00 - 17:30

 

 

Előadás helye:


Zala Vármegyei Kereskedelmi és Iparkamara
 Zalaegerszeg, Petőfi u. 24. (Konferencia terem)

 

Az előadáson való részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött!

https://www.miosz.hu