Szeretnél elektronikus szerződéskötést alkalmazni?
2025.01.13-tól a MIOSZ és Etikus tagok számára ez is elérhetővé válik!
Miért előnyös ez az új funkció?
Az e-szerződéskötés lehetővé teszi, hogy:
- gyorsan és egyszerűen kezeld a megbízási szerződéseidet.
- távol lévő ügyfelekkel is tudsz szerződést kötni.
- eldöntsd, hogy a megbízási szerződésedet elektronikusan hitelesíted vagy a megszokott módon, személyes aláírással.
- az ügyfélkezelés és dokumentumai sokkal egyszerűbbé, bármikor visszakereshetővé váljék - 8 évre visszamenőleg is.
- előkészítsd a Pmt. kötelezettségek elektronikus teljesítését, valamint a további ezzel kapcsolatos az elektronikus nyilvántartásvezetési kötelezettséged.
Mire figyelj az induláskor?
- Az új funkció bevezetésével az INGATLAN MENEDZSMENT főmenüben található INGATLAN RÖGZÍTÉSE menü tehát megváltozik, a megszokott ingatlan adatlap az elektronikus szerződéskötéshez szükséges adatrögzítéssel bővül, ezt ingatlan rögzítésénél ezentúl ki kell tölteni!
- Az E-szerződés esetén a hitelesítést e-mail cím és SMS segítségével együttesen teljesítheted, arra ügyelj, hogy a hitelesítés mindig az ügyfél személyét hitelesíti, tehát a személyhez tartozó telefonszámot és e-mail címét rögzítsd!
Tehát ezentúl 3-as funkciója lesz az INGATLAN RÖGZÍTÉS menünek:
- Ingatlan rögzítése
- E-szerződéskötés lehetősége vagy szerződés előkészítése nyomtatásra, aláírásra
- Pmt. ügyfélátvilágítás elektronikusan (hamarosan)
Hogyan használhatod?
- Rögzítsd az ingatlan adatait a megszokott módon.
- Töltsd ki az elektronikus szerződéskötéshez szükséges mezőket, a megbízói alapadatokat, szerződés részleteit.
- Rögzítés után, ha több szerződő ügyfél van, rögzítsd a további ügyfelek adatait is.
- Döntsd el, hogy kitöltöd-e az ingatlan részletes adatait is, azonban erre később is lesz lehetőséged.
- válassz: e-szerződés vagy nyomtatható verzió közül!
Az új funkció könnyebb megismerése érdekében
OKTATÁST TARTUNK!
Bemutató időpontja:
2025.01.16-án (csütörtökön) 9.30-tól
Ha ONLINE szeretnél részt venni, regisztrálj be!